Plastered on the forearm and long walks

Tueseday this week I finally had my wrist operation. So now am I plastered on my forearm. I have been free from the worst pain. The only ache I have, had been just because my arm are quite sore.

I wont train any Armwrestling, (not even right arm) until next visit by the doctor. I might train with my rubberband, gripper or powerball but not by the table.

I will compete, 6th february, or at least try. If I only can fix one match thats totally okey for me. I will just try for my self before someone tells me I cant do it. I have been there before when someone tells me I cant win that match just because my oppents have so much more chance than me to win that match. I cant handle that. So even this time will I try before someone say something else.

Today and yesterday I went out fo a walk... Me and a friend will take walks every day now when I'm at home. My planns with that is go get a bettter combustion and get a better conditioning, a little at least. Will see after these weeks weeks how it goes.



I tisdags så opererade jag äntlingen min vänster. Skönt som attans att det äntligen är gjort. Så nu har jag en gipsskena längs med underarmen/handen.Tur är har jag sluppit den värsta smärtan i armen. Det enda onda jag har i den är för att jag är öm. Men inget värre än så...

Ingen armbrytarträning för mig nu under några veckor. Kanske att jag tränar höger med hjälp av gummiband, gripper eller powerballl men ingen bordsträning. Kommer tävla 6e feb i högern. Å före NÅN säger att jag inte kan vill jag testa själv. Har vert med om förr då folk sagt åt mig attt jag inte har en chans därför att motståndarn har bättre möjligheter än mig å vinn. Vissa gånger har jag vunnit andra inte. Jag har inga förväntningar denna gång så låt mig testa även om jag bara orkar en match.

Idag å igår idag har jag vart ute på promenad.. Ungefär en timme sådär. Målet mitt är att öka förbränningen å så gott som de är möjligt få en bättre kondition. Men jag å en kompis ska ut å gå varje förmiddag nu då jag är sjukskriven...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0