Minne av en ung fin grabb Må du vila i frid Douglas Younger

Douglas Younger fick igår, Tisdag 18 maj 2010 avsluta sitt liv alledels för tidigt, vid 16 års ålder. En fin och härlig männska som jag tyvärr inte fick träffa så mycket. SM helgen 2009 var enda gången som jag träffade han men vi hade kul ihop å satans se lätt vi kom överens på en gång...

Vad ska man säga, finns inget positivt med att dö, men han slapp iaf lida å det är väl skönt det på något vis. En så ung männska som han ska inte behöva lämna jordelivet se fort som han vart tvungen å göra. Jag ihop med mååååånga andra har sörjt både igår och idag å mååånga tankar skänks till hans familj.

Fick veta det på träningen igår och så fort träningen tog slut såg jag till att ta reda på vem det gällde.

Min lilla tomte från fjolårets sm... Han fick heta tomten pga den luriga blicken och det där fåniga å söta leendet han gav mig. Hehe i både blicken och leendet var alldeles full i fan hehe... Så mycket liv i han


Träningen igår var den bästa på VÄLDIGT länge, rent fysiskt sett om det inte vart så att min rygg pajjade. Har haft en tid nu å även för flera år sen att skulderbladet på nåt krångligt vis hakar sig fast i revenen då jag greppar upp och lastar vid bordet. Det har bara varit en tidsfråga innan de där ska släppa... Det gjorde de igår, medan jag bröt... Attkänna hur två ben i kroppen glappar till å "släpper" då de slinter till är allt annat än skönt. Vad mer som slogs till igår vet jag inte men ont hade jag och jag vet att dagens eftermiddag har varit på värmedynan ihop med en massa alvedon hela dan. Jag hopps de blir bra snart... Inge skönt att ha ont. Inte nu heller då träningsvärken börjar komma fram dessutom... Speciellt då jag känner de båda olika smärtorna å kan skilja på vilken som är för vad...

Nästa vecka ska jag vara i form igen å kunna bryta på ännu mer och hoppas på att ryggen pallar trycket då...

Var ute och gick ca 1h på förmiddan idag. De gjorde ont efteråt så får se i morrn vad kroppen pallar och vad den säger efteråt. Måste ju röra på mig för att inte förvärra det hela.. Snart blir de sova som gäller...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0