Ny tävling nya tag...

På lördag ska jag tävla igen. Denna gången upp i Sorsele. Har inte tränat nåt alls sen förra tävlingen mer än smått kommit igång å göra några få situps.  

Målet inför denna tävling med vänstern är att vinna iaf en match å ha tur i en andra, nu då jag vet att vänstern håller.

Arbetar nu även med att få sponsorer till VM i dec. Får se hur de går, å när ja vet mer om jobb för hösten så är det lättare med å veta exakt vad jag behöv få ihop. Jag vet ju en ungefärlig summa nu men inte exakt, men minsta lilla som kommer in är ju bättre än ingenting alls.

Hoppas på att under denna tävling slippa en lika ful bonn-bränna som sist. Ska nog gå i linne denna gång istället för t-shirt om solen skiner på lördag.

Mer uppdatering efter lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0