3e plats dömning och möhippa...

Igår var det tävling som sagt...

Med darrande händer lyckades jag döma 3 klasser hyfsat bra. Jag är väl ingen superduktig domare direkt men jag låter ju bli pga scenskräcken. Men min klubbkamrat Conny hjälpt mig igår och såg till att jag skule och dessutom kunde fokusera bort den extrema nervositeten jag hade.

Sen var dte även en möhippa och den tjejen, var riktigt stark, första gången hon stod vid ett brytarbord men jag fick ta i rent styrke mässigt mot hon fast hon saknade teknik och startsnabbhet, emn det hela slutade 2-1 till mig. Hon var riktigt duktig och jag hoppas att jag får återse henne vid bordet en vacker dag.

Men jag är riktigt nöjd med helgens resultat, 3e plats i högern och 4e plats i vänstern. Vänstern har fårr slita rejält å så, så jag kan inte vara missnöjd... Eller ska inte vara det iaf.

Får se då nästa tävling är. Det dröjjer nog ett tag tills dess men får se... Nu blir det fokus på jobb och träning å sen kommer tävlandet igång sakta men säkert igen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0