Återstart?

Jadu, jag har vart riktigt dålig på att uppdatera här.. har heltenkelt inte haft lust. Får väl börja göra det igen nu...

15 April hade jag invägning på SM, utan mat i magen på ett dygn, 30 min löpning 2h bastu inkluderat en MASSA eftersvettning så lyckades jag åter igen väga in under 70 kg. Å det gav resultat. Efter ett uselt kval dålig uppladdning, bättre urladdning inför finalen SÅ slutade jag tvåa.... igen... Det är nämligen så att jag 2005, 2007, 2008, å nu 2010  slutade 2a i senior -70 kg höger arm på SM... ingen dålig placering men varför kan ja inte göra nåt annat?

Jag är återigen en del av det svenska landslaget, något jag vart varje år sedan 2004. Vet inte vad jag ska skriva men något kommer jag välsäkert på.... Förtillfället är ja förkyld å först när jag blir frisk ska jag börja träna igen. Vill vara i form tills jag ska tävla i belgien i Juli....om jag kommer iväg dvs...

Bättre uppdatering om några dagar... Nu ska här bara bli av med förkylningen så blir nog allt bättre igen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0