Bilder.... Pictures

Yes, I said I should put up some pics here when I find the cord and I did... I found it where it should lie.


Nu kommer det komma upp lite bilder.. Hittade sladden, på den plats där den ska ligga.


The Coldest time during the day, Jan 7th 2010, -35.4 degrees




Kallaste punkten under torsdagen 7 jan 2010
-35.4 grader


And here do we see the wacko part om me
 
Här ser vi den galna sidan av mig



Here have I taken a picture of my favorite place in town during the summers
It is a bridge (below the snow) by the side of the river.



Här under snön ligger en båtbrygga, på den sitter jag mer än gärna på
sommarkvällarna och njuter öven syn på älven.


Just a beauty part of the heaven


Så här vacker var himlen när jag var ute å gick idag


Another place on the river the heaven were so wonderful to watch at.



En annan syn på himlen tagen över älven , så vackert i skymningsskenet.



This was all for this time.. It might come some more pictures from this wonderful winterland mor times this winter.

Allt för denna gång, kan hända jag lägger upp fler bilder från detta fina vinterlandskap denna vinter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0