Vilken vecka....

Ja, det är vad jag säger om denna vecka som varit. Jag har lyckats sova tidigt om kvällarna och ändå varit uppe i god tid på morgnarna... 4 dagars jobb i veckan som vart helt okej.... Fast jag har vart rejält trött kvällstid. I fredags lyckades jag sova före tio på kvällen, vet ej när det skedde senast. Men sov iaf 11h den natten, sällan jag det dessutom, så himla skönt.

I tisdags stod jag åter igen vid bordet första gången sen i våras. Jag har tappat en hel del kan ja säga. Kändes inte direkt skoj å ta reda på det. Inte stabilt i mitt brytande, ingen styrka som fanns där, rädd för att ta i, i vänstern, samt att ja, tekniken den var ju inte med alls.  Hmm, nu måst de tränas igen om de ska kännas bra... Få se hur det blir nu framöver.

Svenska Armbrytarlandslaget kammade hem 20 fina medaljer, 5 av dem var Guld, 19 av dem togs av tjejerna/damerna, 10 av dem togs i junior klasserna (enbart tjejklasserna). De är verkligen starka de där damerna. Så stark vill jag också bli en vacker dag...

I morrn ska jag om jag int måst jobba, vara med och instruera Armbrytning här i stan. Sen på kvällen märks det om man har ork nog att bryta, beror på hur dagen vart. Är sugen som attans på att börja få till brytningen igen, börjar lessna på att det inte ger med sig. Men det handlar väl om att lägga bort tävlingsfokus och bara nöta nöta nöta vid bordet och skita i om träningen vart dålig eller ej.

Snart ska här sovas igen och ja, hoppas vara utvilad igen i morrn bitti, har vart så skönt att ha vart det nu varje dag i en veckas tid...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0