Tror PÅ-knappen är AV

Jahaja, då var gårdagens tränining avklarad sedan flera timmar. Tungt pass som attans, men jag har ju fått veta att jag kommer få ett tungt helvetiskt träningsår. För mig har ju redan, även fast det är bra tidigt för det, SM träningen för nästa år redan börjat. Men för mig blir det ju max 1 tävling före SM för mig, iaf som de känns nu. EVENTUELLT EVENTUELLT 1 till, men det berättas de om då isf. Så dte är ju dags då att börja redan nu.

Ett urval av tävlingar för mig nästa år:


* World Challenge, Göteborg, 8e mars

* Svenska Mästerskapen, april/maj
 
* Europeiska Mästerskapen, Ryssland, 21a-27e juni

* Wild Arm, Storuman, juni/juli (om den inte ligger under EM)

* Over The Top, Tyskland, någon gång under hösten.

* Världs Mästerskapen, Las Vegas, Usa

Ja, gårdagens träning var ju tuff, ingen tvekan om det, men frågan är bara: - Vad satans är det med min vänster? Den har inget som fungerar, inte styrkan, inte tekniken, inte något... Jag börjar tro att den där PÅ-knappen står på AV. Det är dock tur att tjurskalligheten och envisheten finns där då jag använder den, trots att styrkan försvinner ur armen. Men jag hoppas att polletten snart trillar ner och att det, efter alla år släpper även i vänstern. Väntar dock på att jag ska få en läkartid i umeå så min vänster blir bra. Men tills dess, kör ja på som vanligt, mest för att jag blvit så rädd att bryta med den då jag får lite mycket tryck.

Ja, njut av dagen och ha't se bra...

P.S. jag längtar te vintern...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0