Blåsväder...

Ja de är vad de är idag...

Hörde på radion att flertalet träd blåst omkull i länet, och att blåsten fått en klass ett varning.

För övrigt så är jag på väg att bli förkyld tror jag, känns som så och det spränger i huvudet/öronen/näsan, typ bihålorna eller så, men hoppas de går över fort.

Träning igår, fick några bra lägen men nu det är träning för SM 2010 nu som gäll. Explosivitet OCH uthållighet ska vara mina namn då.  


8 mars 2010 Göteborg, World Challenge #2 www.worldchallenge.se 
-
Detta min blir min nästa tävling, och första på precis ett år. Men det är SM och EM som kommer ligga i fokus för mig, i träningsväg.

Förörvigt så har Sverige tagit, vad jag vet, 4 Medaljer på Armbrytar VM i Italien, och det är bara första utav fyra tävlingsdagar som gjorts. (Idag, juniorer, masters, grandmasters, disable, vänster arm i morrn samma klasser fast höger arm)

Hoppas stormen lagt sig te i morrn, för isf tänkte jag ta en promenad då om de är fint väder. Dock ska jag ha annat än shorts på mig som jag hade senast vilket var lite kallt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0