VINTER

Började dagen idag på dagis med att kasta snöbollar och vara med vid byggandet av en snögubbe, hehe...

Vaknade i morse och såg utanför mitt fönster att de hade snöat i natt. Ja, vad glad jag blir... barnet i mig väcks till liv när vintern anländer... Hoppas de kommer en del i natt, är ju ändå 2 minus ute redan nu...


Igår fick ja ihop drygt 3h promenad, först drygt 30 min på egen hand och sen 2½h ihop med Katrin. Så underbart skönt, vädret vars å härligt. På kvällen fortsattes det därefter med armbrytning.

Passet var hyfsat okej och ja, så, men vänstern gjorde riktigt ont, tränade loosegrip (löst grepp i start) dvs och ja vad ska jag säga. Det är ju inget jag är van vid men det fungerade riktigt bra i båda armarna. Kanske börjar tävla så framöver, man vet aldrig. Dock hade jag så ont i vänster handled efter träningen att jag när jag gick å la mig tog en ipren och tigerbalsam och tog på mig armvärmaren. Så skönt de var då.

Kommer de snöa i natt kommer jag ta en fin bild i morrn å sätta in här sen när tid ges...  2 minus ute nu underbart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0