Tur att smaken inte sitter i utséendet...

Iaf inte i mina totalkvaddade muffins... Men goda vart dem och det är ju vads om räknas... Alltid härligt att ha lite nybakt i frysen då man får besök...

Dessutom längtar jag jäääääääkligt mycket efter snön just nu... 2-3 minus ute men ingen snö. Har väntat länge nog nu tyck ja. Vill gärna ha 1 meter vitt ut på backen i morrn då ja vaknar... Har drömt flertalet gången sen midsommar att jag vaknar upp och snön är där utanför fönstret...

Har tänt en massa värmeljus här nu och med enbart ljusen tända är de mysigt som fan här... Men jag ska införskaffa mig fler ljuslyktor.. Har lite för få tycker jag, ljus lyktor och fleecefiltar kan man inte ha för många av anser jag... Hög mysfaktor här om man så vill... Saknas bara en kall öl och trevligt sällskap... Ölen blir kanske i morrn.. - Ja jag får dricka, jag är över arton haha även äldre än så...  haha

Reagerade idag över att dem är 93or de som börjat gymansiet i år... nog för att ja vet det eftersom lillsyrran börjat men endå.. usch kände mig se gammal då... haha

Nä, nu ska här fortsättas kika tv och njuta av ljusen i min lägenhet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0