Tisdag = Armbrytning

Igår var det återigen dags för den vanliga armbrytarträningen igen och jag fick ett hårt pass... Riktigt skönt var det. Trodde dock jag skulle känna av passet men nope, he gjord ja int.

För alla ni som vet hur mycket jag älskar att "toppa" i mina matcher, skulle sett mig igår då jag startade mot en av grabbarna och jag "slippa" rejält. Satans vad härligt det var, länge sen jag körde en så rejält hög topp. Int ofta jag "slippar" i mina matcher, int på så vis iaf.

Fick slita rejält i går, och högern kändes stabilare än på riktigt länge. Kanske kan bli något utav den till slut kanske. Hehe, ja vänstern, som vanligt hängde int med och fegade ur. Men jag ska nu bryta ett tag, ytan starter och utan ren teknik, bara tokbryta. Det behöver jag just nu...

Nä, senare ska det skrivas mer på det utländska språket... Nu ska här fixas med annat nå timmar 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0