Promenader varvat med lite löpning

Jag å Katrin har börjat löpträna lite lätt, eller ja, promenader varvat med liiiiiiiiite löpning. Känns skönt att göra på det sättet. Hon ska nämligen om några veckor till Österrike, å vill komma i form tills dess, iaf lite granna. Däremot har jag vart så jäkla trött efter dessa löpturer/promenader att jag vart tvungen att sova på eftermiddagarna för att orka hålla mig vaken till middag.

4nov är det handkirurgen som står högst på scehmat. Hoppas att han kommer på ett sätt hur vi ska få min handled att bli helt bra igen så jag kan tävla på max nivå igen. Längtar som attans tills jag börjar gymma igen, det ska jag nämligen börja med efter att jag har vart hos läkarn.

8 mars ska jag tävla på World Challenge, har anmält mig redan i -70kg men än har jag några kilon ner dit. Vägde just under 79 idag... Men jag hoppas jag tappar några så fort jag börjar träna igen... Inge kul nu då de flesta kläderna börjar bli lite för små.

Jag kommer göra en tjuvstart med mitt tävlande å bryta i Arjeplog i januari/februari redan bara för att se formen å se vad som behöver tränas på inför World challenge. För att därefter börja träna rejält sen till SM.

Har rensat bland en massa ickedigitala foton idag... Fyllde upp det som var kvar i albumet mitt (ca 150-200 bilder) så nu måst ja skaffa ett till/nytt album i morrn så resten av bilderna kommer bort från mitt golv. Är rätt rörigt där nu...

Några veckor sen köpte jag en tränings-dvd som är box-aerobics, ska testa den i morrn tänkte jag om jag hinner, då alla bilder är borttagna. Annars har jag ingen yta att träna på... Har man liten lägenhet så har man...

Får se när jag har något mer att skriva.... Tills dess, "Ha ett underbart liv" som min mamma ofta säger som avslutningsfras i telefon till mig...


Kommentarer
Den enda storasyster du har

Yaaah! Då springer du gbg-varvet med storasyster då? Eller en annan gång...;)Men - keep run!

2009-10-19 @ 16:18:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0