vintern på ingång...

Tisdagens träning... Fy usch gick inge bra alls.... Den där s.k. vänstern kan ju kopplas bort på tisdagkvällarna framöver, undra om den inte gör mer nytta av att stanna hemma än att använda den på träningen... Alla starter jag tränade var ju helt jävla meningslösa...

Jag var hos handkirurgen ner i ume i tisdas å ja som det ser ut nu så kommer det skrapas ner en bit av ett av benen nedanför tummen som är spetsigt istället för runt i ena kanten/hörnet. Inom 3 månader kommer jag att göra ett återbesök då dem ska in med kamera å kik ifa de är något annat som är skadat.

Jag beslutade på egen hand att jag skulle vila vänstern från tävlan fram till efter midsommar nästa år så jag kommer INTE att ställa upp i vänster på SM för kvalificering. Som det ser ut i dagsläget blir Wild Arm juni 2010 första tävlingen i vänster för mig sedan 8 mars i år.

Jag hopps bara bli bra igen å kunna tävla för fullt, eller iaf våga starta då jag tävlar. Det gör jag inte nu.

Vintern smyger sig sakta men säkert in här i stan å idag har de snöat mest hela dagen. Härligt jag blir se gla då he snöar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0