länge sen sist

Jag vet att jag inte har skrivit på länge och en anledning är för att jag inte vart hemma på länge.

Nu i helgen gick SM av stapeln och storuman armsport kammade hem 44 medaljer och minst 12 av dem var guld, minns ej ifa det var fler, kan ha glömt ngt.  SIlver och brons kammades hem i flertal, minns ej hur många av varje.

250 tävlande och det var ett jävla drag i lokalen under tävlingens två dagar. Många snygga matcher gjordes och flera brytare imponerade på mig, både av mina klubbkamrater men även andra. 

Jag vill nu börja träna igen så att jag nästa år tävlar i -65 och är starkare än någonsin, så attt jag står där på pallen i ryssland på EM med medaljen stolt hängandes kring min hals.

Allt för mig denna gång, mer vid ett annat tillfälle.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0