jaså du...

En ny dag har grytt och vädret är ännu fungerande....

Sen i lördags har jag vart nere hos mamma och pappa i södern.I söndags var jag på ett träningspass som var helt okej, hade träningsvärk efteråt och det var skönt bortsett då jag vaknade mitt i natten av att jag rörde armen min och kände av träningsvärken.

I kväll är det ny träning och jag hoppas att armarna mina kommer av flyga utav smärta. Hehe, Jag hoppas att det kommer bli ett gäng så jag känner av mina armar ikväll. Vill träna rejält hårt nämligen... 
Snart ska jag eftersom vädret är fint dra ut å gå, troligtvis blir det bara till bibblan eftersom jag måste låna lite böcker så jag kan fortsätta plugga...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0