Det är fredag och det regnar...


Det är fredag, det regnar och det är grått ute. Igår tränade jag Armbrytning och träningen var allt annat än grå.

Mina armar eller åtminstone ena var alldeles slut efteråt och det var sååå skönt. Jag hade några tuffa och några mindre tuffa "matcher". Stod stod också och instruerade en hel del och det var längesen det kändes så bra som det gjorde igår och jäklars se kul de var. klubbkamraten Frida var på besök nere i Stockholm och dte var kul att träffa hon igen. (Hon är en av dem jag umgås med mest hemma hehe.) Så jag spenderade både kvällen igår och förmiddagen idag med att vara med henne.

Imorrn ska jag träffa en annan kompis inne i Stockholm och sen får vi se vad vi gör efteråt. hoppas det inte regnar då vi planerat att vara ut och gå i den Svenska huvudstaden Stockholm.

Träning på södnag igen och jag vill att det ska bli rejält hårt då med även fast två av brudarna som jag kör mest med ska köra mestadels starträning eftersom dem om drygt en vecka ska på EM i bulgairen. Önskar jag kunnat vart där och hejjat på dem, men ska istället på VM i Italien i höst.

Någon dag ska jag kika över vad för bilder som ska läggas upp här...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0