Ja vad ska man säga ?

Igår och idag har jag tränat....
Igår vart det gym och idag Armbrytning. Två hyfsade pass men inget var jätte bra... som oftast alltid.

Efter att jag gymmade igår så var jag genom trött, eller egentligen mer en bara trött. Så bestämde att jag idag skulle skippa fara på gymmet och vila istället, och det beslutete var bra taget för hela förmiddagen så var jag helt utsalgen. Jag hade ingen energi att gå upp för fem öre. Inte mer än från sängen och till soffan.

Eftersom jag var på detta vis så hade jag inte större förväntningar på kvällens träning. Men det vart klart okej.
Imorrn ska jag äntligen röntga min handled. Hoppas verkligen att det visar nu vad som är felet.

Lugn kväll sedan sömn...  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0