En härlig dag i Mars

Så trött som jag var i natt var härligt att vara. Det var en trötthet som inte var något annat än trötthet. Klar i huvet och klar i kroppen men bara sådär härligt nyvaket-trött. Det var hur jag kände mig både när jag vaknade tidigt tidigt i morse och sen när jag vid halvtolv vaknade och insåg att jag måste gå upp.

Idag är det Smash Arm i Skänninge, eller ja Mjölby där tävlingen går i år och idag är det första gången sedan 2005 då tävlingen gick första gången som jag inte ställer upp. Känns lite konstigt att inte ens vara på plats men det är väl så det ska vara om man bor så långt ifrån och inte ska tävla nå mer i år.  

Jag hopaps att det blir en bra tävling med många snygga matcher och tuffa final matcher. Det dröjjer ju dock te SM om drygt en månad tills jag får träffa hela gänget igen. Många har jag inte träffat sen i höstas på Blockbrytet och det känns som evigheter sen trots att det bara egentligen är knappt ett halvår. 

Idag blir det kanske en promenad eller två och ännu mera röjjning i lägenheten. Är så duktig på att börja städa och hela tiden påbörja nya delar att städa så inget blir ju riktigt klart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0