snuva och en enda stor röra

Ja, nu är man hemma sedan några dar och förkyld har man blitt, härligt, hehe... Men ja, det där emd å vila när man är sjuk, hee det tror jag att jag glömde bort, jag har påbörjat ett ommöblering i min lägenhet som ännu inte är avklarat helt och hållet så just nu är det väldigt rörigt bland mina saker.


Jag hopps att det blir en hel del gymmande nu i sommar och även löpträning med. Men först måst jag bli frisk så jag inte blir ännu sjukare i sommar, det skulle inte va så smidigt gjort av mig.

Hade en del del bra träningspass då jag var nere i Stockholm, eller ja, de vart ju int se många träningar men flertalet bra matcher iaf då jag var där och Klara, en av juniortjejerna... Hon är på  GOD väg att kunna bli något riktigt stort ute i Europa och vem vet, kanske världen t.o.m. det får tiden avgöra.

Nu ska det här i eftermiddag ses på friidrott och även se om en viss liten norsk vacker spjutkastare tävlar... Höjdpunkten på friidrottstävlingarna tycker jag och jag har längtat sen i fjol på att se han tävla. Mer skrivet blir det en annan dag eller iaf vid ett annat tillfälle.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0