More pics. / Mer bilder

Europa mästerskapet 2004, Gdynia Polen. Jag och Malin The best på min 15 års dag

Europeans 2004, Gdynia Poland, me and the Malin the best at my 15th birthday.

På andra sidan älven finns ett avlångt hus, i den bygganden tävlade jag, tog denna bild på väg till tävlingen i Arjeplog, mars 2007.

On the other side of the river is the house I competed in. I tooked this photo on the way to the competition in Arjeplog march 2007.

Jag och underbara vännen Novie på SM I år. Vi har tävlat många gånger mot varandra men än har hon bara vunnit en gång. När gör du det igen bruden?

Me and my dear friend Novie at the Swedish Nationals this year, we have compete alot against eachother but she have only won once... When are you doing it next time girl?

3 oktober 2007, min första Mästerskaps medalj utanför norden. I den arm (vänster) jag tvivlade på dagen före dettta skedde.

October the 3rd my first champion medal outside scandinavia and I did doubt on that arm (left) the day before this happend.

4 oktober 2007 stod jag där, utan att ens förstå det själv, men Svenska National sången spelades och glad, det var jag.

October 4th I stood there without understanding it myself. But they did play the Swedish anthem. And yes, I were really happy.


Redo att tävla, på morgonen mosters kök före avfärden till Smash Arm 2008

Ready for compete, in my aunts kitchen in the morning before Smash Arm 2008.

På en träning i Stockholm med min fd klubb i vintras, här mot den otroligt duktiga juniorjäntan Klara. 

At a training in Stockholm earlier this year with my old club, here against the amazing junior girl Klara.

More pics some other time... Mer bilder en annan gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0