Trött efter dagens träningar....

Jadu, det var hårdträning jag ville ha. Men ibland måste t.o.m. en sån som jag säga stopp.. haha

Vi börjar med gårdagen...
 
Jag for som sagt upp till storuman för att träna armbrytning med klubben. Kom dit, var ett härligt gäng på plats och jag var i bra form. Synd nog fick jag inte köra allt för slut på mig då. Men det var härligt ändå, blir att fara dit nästa torsdag och sen sppendera fredagen med Frida som då har ledig dag på fredagar så det blir en fullfarts fredag. Bra uppladdning inför tävlingen på lördagen.

Dessutom igår i slutet av träningen så sade Leif te mig:
- Visst är du med på rysssträningen i morgon bitti halv nio? (ett av träningspassen på armbrytargymansiet i storuman).
- Ja, jag är ju kvar i Storuman då, skulle ju ta bussen hem då, men jag är ju kvar här. Svarade jag
- Bra då ses vi halv nio i morrn, du vet ju vart vi håller till.

Så dagen började med att jag tränade med dem på skolan på morgonen och som vanligt var jag mest otränad av dem alla. Haha..

Sen for jag hem, åt, skrev min lååånga berättelse här på bloggen på svenska och sen for jag ner på gymmet. Körde ett härligt konditions pass. Sen for jag hem, full av energi och åt igen sen åter igen dags för dagens sista träninsgpass som jag såg fram emot rejält.

Det började bra, sen kände jag att all energi bara föll av mig. Hade verkligen noll ork kvar. Jag började må illa, troligtvis för att jag idag inte lyckades få i mig tillräckligt av vad jag hade behövt få i mig på grund av all träning. Så sista passet blev väl inte det bästa direkt...

Jag for hem och åt, lite granna, och nu är jag efter några timmar supertrött så ska nog i säng så snart som möjligt. för att återfå den energi som jag vet att jag bör besitta. Nu blir det mer skriveri en annan dag, först engelska, sen mer då jag har mer att säga...


Kommentarer
jen

Låter som en dag med duktigt med träning. Grymt bruden :)

Jo tävlingen gick som sagt ganska bra, men förlåt jag inte svarar på sms för min tele krånglar massor... SKa försöka fixa de :)



Jo hoppas de blir ltie tävlingar men får se vad kroppen säger...



kramar

2009-01-26 @ 12:49:18
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0