Mål för 2009

Hahaha, återigen klottrar jag ner mina mål. Dessa är dock bara vad som gäller för i år, 2009 dvs.

  • Jag vill orka träna fullt igen när året är slut och då vara vid en nivå som jag aldrig vart vid förut.
  • Återigen när året är slut, känna den där adrenalinkicken vid bordet på tävling och ha ett så ordentligt riktigt tävlingssug igen. (Skippar SM och landslags kvalificeringen i år av just den anleningen att det saknas och att senaste året med träning är uselt och att kroppen lade av efter VM 2007. )
  • Vara i grym form för - 70kg inför SM 2010 och Starkare än någonsin.
  • Bryta ner Linda någon gång under detta år.
  • Få alla de skador som spökat för mig under åren är bra och vid årsskiftet vara läkta igen.
  • Fokusera på skolan mer och se till att bygga upp en plan för hur jag vill göra med jobbet som tränare senare i livet.

Kommer jag på fler mål så kommer dem att skrivas upp någon gång här framöver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0