Imorgon är det träning igen...

Denna vecka har inte vart den bästa i träningsväg. Hårdträningsstarten vart inte som jag planerade.

Min vecka har sett ut såhär:

Måndag: Gymträning, nja, inte så hårt som jag planerade eller hopapdes att detskulle blitt, bra men inte riktigt hundra.
Tisdag: Armbrytning, jag började köra hårt, men sen när Diana kom dit så började hon och jag göra något som vi är duktiga på... nämligen kackla, Så vart mest prat, TRÄNINGSPRAT.  Vi bröt lite sedan med varandra,
Onsdag: Har nu börjat ett fem veckors program med hårdträning med Diana och henne pojkvän. På gymmet, körde vissa nya övningar och vissa var lite annat än hur jag kört dem förut. Vart ett riktigt skoj pass och jag tror det är givande för mig.
Torsdag: Eftersom jag läser på distans så har vi ca 2 dagar/termin då vi ses på skolan och har fullt upp med föreläsningar där det kom självklart denna vecka. Så har vart där nu två dagar.
Fredag: Återigen än på skolan och föreläsningar hela dagen. Imorgon är det gym igen. Längtar efter träning eftersom jag inte tränat sen i onsdags.

Nästa vecka: Armbrytning måndag och tisdag... JAG VET, inte det smidigaste att bryta arm två dagar på rad, men denna gång blir det så. Jag hoppas dessutom att mitt träningsschema ger resultat för mig, fungerar det för mig, fortsätter jag även efter World Challenge. Kanske med Diana och hennes kille eller själv, beror på hur det känns då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0