Hårdträning var det ja...

Nu är jag färdigäten och hyffsat klar i skallen...

Min s.k. hårdträning började idag och jag hade te en början planerat att dra te gymmet på förmiddagen men eftersom jag vaknade kl 11 så kände jag att det tidiga passet fick planeras om och bli ett kvällspass istället.

Hela dagen har jag bara väntat på att fara te gymmet, och sen när det väl var dags var jag så himla sugen och sen vart det inte som planerat...

Efter ca en timma så var jag rejält uttråkad och det kändes inte som att något gick min väg där idag, ska dock i morrn försöka se om jag kan dra med någon, är ju ändå roligare att ha med någon tycker jag, men får se hur det ter sig...
Hur som haver.... ARMBRYTNING i morrn...


Kommentarer
joanne

keep writting im waiting for some updates :P xx

2009-01-15 @ 23:51:02
URL: http://joannethehitwomanpoole.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0