Hårdträning och nytt år/Hard training and a new year

Igår satt jag och planerade min träning inför World Challenge 8 mars och kom fram till att den kan bli ruggigt bra om det går som planerat.

I tisdags tränade jag, trots att jag gick på penicillin, all styrka fanns inte helt och hållet, men det gick väl hyffsat ändå. Ska inte klaga. Idag for jag och Novie på träning och det vart ett riktigt bra pass. Länge sedan jag hade ett pass som detta iaf ett armbrytarpass som var som detta. Men jag tror att jag kommer ha ordenltigt träningsvärk i armarna mina sen. Men det gör inget, det är bara härligt för då vet jag att det vart ett riktigt bra pass och såna har jag längtat efter lääääänge...


Bilder kommer att komma upp från dagens träning, lägger upp dem i morgon eller så. Orkar inte nu.

_________________________________________________________________________________________________

Yesterday I sat and planned my training/workout for World Challenge March 8. and I know if it works it will be super great.

In thuesday i trained armwrestling, but beacuse of that i eat penicillin for my tonsillitis id didnt went that good for me, werent that strong then but i cant complain. Today me and my armwrestler friend Novie went at the training again and I had a fantastic hard training. Long time ago since I trained that hard. I suppose my arms will be acing tomorrow haha, but if they do, the training has been really good.

I tooked some pics at the traing and I will put them up here tomorrow or so.



Kommentarer
joanne <3

keep writting i want to read some ew stuff regulary!!! i like your writting english is fantastic!!:P

2009-01-07 @ 22:35:28
URL: http://joannethehitwomanpoole.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0