En ny vecka full av träning.

Senaste gympasset kändes så underbart. Och det gick helbra om man frågar mig.
Däremot så var jag totalt slut i huvvet och seg och jag använde min engelska på msn den kvällen och haha, den var inte på den nivån den ska ligga. Så jag kände att det var bäst för mig att vänta med updatering här tills jag hade lite mer energi igen så då blev det nu idag.

Denna vecka är som sagt full av ny träning och ser ut såhär:
Måndag: Armbrytning i Storuman
Tisdag: Armbrytning och gym i Lycksele
Onsdag: Vila ev studier
Torsdag: Gym
Fredag: Vila och ev Studier
Lördag: Gym
Söndag: Vila och ev studier.

Jag hoppas att detta "schema" fungerar. 31 jan är jag som jag nämnt tidigare i A-plog och tävlar och då har jag en plan som jag hoppas ska fungera eller iaf att det slutar som jag önskar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0