Ytterliggare en 1a plats

JAG VET!!! Jag har vart dålig på att uppdatera bloggen om min träningen men sanningen är att jag knappt kört något sedan förra tisdan. I torsdags bröt jag i och för sig uppe i storuman. Härligt pass må ja lova. Men sen är det även så att min dator har inte fungerat helt och hållet heller så jag har inte kunnat uppdatera som jag velat.

I lördags tävlade jag och jag kom 5a eller 6a i vänster och vann i högern. Emma som jag mötte i finalen, kändes det inte som att jag använda någon direkt styrka mot utan det var mer halsen som arbetade då. Det jag använde där var mitt lugn och ett högt vrål, hehe sen var hon nere i kudden. Saken är den att i somras då jag och Emma senast mötte varandra så vann hon i högern, därför kände ju jag att jag var tvungen att vinna mot hon nu.

Vänstern gjorde jag illa IGEN, haha klantarslet jag. Så nu är det rehabträning som gäller för att få den bra. Till sommarn blir första gången som jag kommer testa tävlingsbryta på riktigt med den. Visst kommer jag tävla vänstger 8 mars, OM den inte gör allt för ont. Men det ser vi då, ska börja nu snart med att rehabträna handleden så får jag se hur det går med tiden.

Nu ska jag plugga, det behövs ju göras då man är student haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0