Bra uppdatering? Ha! inte alls...

Jag har inte vart kvick på att uppdatera det är jag väl medveten om, det är inte det att jag inte har tränat för det har jag. Jag har väl bara lidit av LATHET eller något i den stilen.

Men för att summera förra veckan av träning så torsdagen vart helt klart godkänt, gjorde några personbästa och allt kändes bra. Fanns inget att klaga på.

Sen skulle jag vart på gymmet på fredagen men kände inte för det så stannade hemma och vilade istället. Jag tor att jag fick lite "nyttiga" saker gjorda som städning och så då. Helgen bestod av vila ifrån träning och det kändes faktikst skönt.

Så nu över till denna vecka:
Måndag: Började dagen på gymmet och passet var väl godkänt, blev inte den nivå jag ahd ehoppats på, men helt klart godkänt
Tisdag: Såg väl likadan ut som måndagen, bra pass inget superbra men godkänt... Såg fram emot armbrytarträningen som skulle vara på kvällen och var ordentligt taggad för det, när jag var på väg dit kändes det bra men sen när jag väl kom dit så fanns ingen lust på att själv träna över huvudtaget. Så träningen bestod av att jag instruerade tjejerna och befann mig mestadels en bit från bordet för att ha stenkoll på hur dem tränade för att på så vis kunna komma och invända i hur de körde.

Som så många gånger förr insåg jag hur trygg jag kände mig på denna position på en träning. Det är inte det att jag inte tycker om att träna, för jag älskar träningen. Men Ibland så har jag vissa träningar när jag hellre befinner mig en bit från bordet för att analysera och instruera. Kan vara en av anledningarna till att jag har en dröm om att leva och jobba som Armbrytartränare då jag blir stor. Nästa vecka hoppas jag dock på ett rejält hårt träningspass, för mina armar behöver det.

Så, idag började dagen med ett gympass, bortsett ett personbästa så var det faktikst inget superpass detta heller. Men godkänt.

I morgon blir det gym igen och jag hoppas att det blir klart mycket bättre pass än dagens, inte för att det var dåligt idag vill bara ha ett ännu bättre pass i morgon.

Jag har även idag lagt upp en mall för ekonomin gällande tävlingar för nästa år. Jag hoppas att jag, om allt går som det ska kunna slå personrekord i antal tävlingar under ett år. För nästa år ska bli mitt hittills bästa år någonsin.

Ibland drömmer jag om att jag, nästa år far och tävlar på Europeiska Mästerskapen i Ryssland och sen slutar med att jag står där på pallen och tar emot min första EM-medalj någonsin. Vilken valör det blir, detstruntar jag i. Eftersom det blir min första någonsin kommer även ett brons att betyda oerhört mycket. Men för att nå dit, krävs HÅRDTRÄNING.

Ute snöar det och är just nu -14.4... Härlig vinter...
Nu då jag uppdaterat här blir det pluggning.
Nästa vecka kommer troligtvis lite bilder upp här igen eftrsom den updatering har vart usel. Tills dess, ha så bra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0