laddar för nästa vecka...

Nu sitter jag här och kikar tv och laddar för fullt inför kommande veckas gympass. Det ska bli mina hårdaste pass på LÄÄÄÄÄNGE. Men eftersom jag ska åka upp till kiruna på torsdag och hälsa på släkten så kommer det högst troligt bara bli 2 pass ist för 3 eller 4 så därför ska dem passen bli extra tuffa.

Igår vart inge gym för mig, kände mig så trött och slut på morgonen så tog intiativett att jag skulle vila istället och det beslutet kändes väldigt bra så då är jag helt utvilad på måndag ist. för då ska det bli HÅRT som sagt.

Idag och Imorgon fortsätter vila för att nästa vecka vara STARK...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0