Dagen började med ett gympass

Jag hade planerat att vakna 6.30 i morse men vaknade först kl 8. Lagom härligt, men ungefär 1½ timma senare befann jag mig på gymmet och jag var inställd på att känna mig mer eller mindre tokstark, men så riktigt blev det inte. Trots det är jag inte besviken på passet, gjorde fullt ut vad jag orkade idag och det kändes skönt ändå...

I morgon ska jag till gymmet igen, lite tidigare då tänkte jag så jag hoppas att jag vaknar då väckarklockan ringer. Vilket jag INTE gjorde idag... haha 

I morgon gäller både gym träning och armbrytning för mig så det blir en härlig träningsdag.

Ute snöar det och det är -15 grader, jag älskar vintern...

Längtar till i morrn, har ny energi tills då...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0