Äntligen

Idag hade jag äntligen mitt efterlängtade gympass. Ungefär 2 timmar på förmiddagen spenderade jag där. När jag väl ahde avslutat passet satte jag mig på en bänk innan jag for iväg bara för att ladda batterierna så jag orkade gå hem. (Då har jag ca 2-3 minuters gångväg till och från gymmet)


När jag kom till gymmet så kände jag mig inte alls i form men jag kan absolut INTE klaga på passet för fem öre. Dessa 2 timmar som jag var där så gjorde jag riktigt bra ifrån mig, bättre än vad jag hade hoppats på. Jag maxade vad jag orkade idag och det gick över förväntan.

Igår när jag var på väg till armrbytarträningen så kändes det äve då som att passet inte skulle bli bra för fem öre och nja, det kändes inte helt rätt helt enkelt. Men när jag sedan efter drygt 2 timmar var hemma igen så hade jag kört nästintill nonstop under den tiden så även det passet gick över förväntan. Jag hade även några riktigt hårda träningsmatcher emot Viktoria och körde även hårt under resten av träningen. Så även fast jag bara har haft 2 träningspass under denna vecka så har dessa pass blivit mer än bara bra.

Nästa vecka blir det armbrytning på tisdag och sen åtmintone 2 gympass. Det första ska bli rejält tufft och det andra ska bli mest bara för att värma upp musklerna och kolla hur stark jag känner mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0