Svenska Mästerskapen 2010

Häromkvällen beslutades att Svenska Mästerskapen 2010 arrangeras av Storuman Armsport. Tävlingen kommer att arrangeras mellan 16-18 April. Jag kommer personligen bara att delta dag nr 2 eftersom jag enbart kommer att tävla i högern. Då jag ännu inte vet när dem kommer göra något åt min vänster och jag vill inte riskera att den inte har blivit helt läkt tills dess och återfått 100% styrka.

Det kommer bli 3 stycken tävlingar för mig fram till SM; 


Northern Arm - Arjeplog Jan/Feb
World Challenge - Göteborg 8 Mars
Smash Arm - Skänninge Mars

För mig ligger dessa tävlingar med jämna mellan rum efter varandra fram till SM så att det inte är något bekymmer alls att jag eventuellt ska kunna vara i form igen, eller ja hyfsad form för att kunna göra bra matcher ifrån mig väl på SM.

Jag hoppas på tuffa slitmatcher nu på träningen och mycket viljeträning. En dag ska spärren släppa så jag tom på ett träningspass får en adrenlinkick... Nä, nu ska här ut å gå en stund...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0