När ska polletten trilla ner?

Haha..... både axeln och handen min på den högra sidan av kroppen min var igår efter träningen i en heeelt annan värld än denna. Jag var totalt slutkörd i både handen och axeln, för jag hade nött in ett "nytt läge/ny vinkel" Eller ja ny och ny har nött den sen jag flyttade upp. Får det bara inte att funger än helt och hållet...

Jobbigaste av allt tycker jag... Är att  när jag väl, dem få gångerna det faktikst sker lyckas göra rätt då får jag till en sån otroligt grym och bra styrka som blir så bra. Men sen när jag efteråt ska tänka på vad jag just gjorde då gör jag fel igen. Varför?! Är detta bara ovant för mig eller är det "fel vinkel"? Jag vet då inte... Men jag tänker nöta det om och om igen tills jag vågar använda det även på tävling.

I morrn ska jag upp till Storuman och döda armarna mina lite mera där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0