Dålig tajming och HELG!!!!

Idag är jag på bra humör trots att det där fina vårvädret inte ens skymtas utanför fönstret. Runt noll grader och snöblandat regn och inte ens solen som skiner. Men det känns ändå bra idag. Trots ett himla stort sötsug efter både godis och annat onyttigt.

Var och tränade igår och alltid kul att fara dit och träffa lite nytt folk igen och träna mot lite fler armar än här och ja, bara få umgås med det härligt galna gänget.

Jag funderar på att trots allt dra på gymmet i nästa vecka och köra på igen. Jag tror det var så att jag körde på för hårt senast så ska väl ta en lugnare start denna gång.

I helgen blir det jobb, blir kul att fara dit igen. Sen kommer jag ladda inför nästa vecka och härligt med mer hårdträning igen...  Trevlig helg på er alla!!!!



Kommentarer
Novie

Hej söta Bumbi :0) Det låter bra att du kör på med din träning!! Du kommer att bli fralig när du är tillbaka vid bordet igen.. Saknar dig och nu är det inte många veckor kvar tills vi få ses igen. Jippie!! Kör Hårt och Smart!!

2009-04-10 @ 09:23:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0