Slutkörd och bortsprungna ben....

Så kände jag mig efter dagens konditionspass på gymmet. Jag började lite lätt med att cykla i tio minuter, vilket dock inte var så lätt.. hehe.... Var rätt slut redan då.

Sedan fortsatte jag att köra diverse olika benövningar på 4 olika "maskiner" och nog kändes det tungt. Som avslutning sprang jag på bandet i 20 minuter och sedan nedvarvning i 4, så jag var helt slut i kroppen efter det passet. Drygt 1½h var jag där och tränade och jag hoppas att jag kommer igång med ett likadant pass på lördag förmiddag. 

Jag kan säga att efter mitt löppass idag så kändes benen riktigt lätta när jag gick hem. Det tog inte länge förrän jag hittade en bra rutin i benen att springa, jag har inte sprungit på detta sätt sedan början av sommaren, och jag funderade medans jag sprang varför jag lade av med det en tid. Jag vet ju svaret på den frågan, jag jobbade natt och sov bort för mycket av vardagen. Kroppen min kom ur balans och någon vardagsrutin fullspäckat med träning kom aldrig in i det hela.

Har även lyckas läsa lite nu ikväll ang ledarstilar och lärandeteorier. Helgen blir till att läsa så allt är gjort på tisdag kväll. Idag känner jag att jag har lyckas få ett sådant träninsgspass som jag dem senaste månaderna har längtat efter. Att efter ett helt pass vara så dunderslut som jag var idag. Längtar efter kommande pass. både armbrytning och gympassen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0