segt skrivande

Ja, jag har ju inte skrivit här på ett tag nu, förra veckan var inegn träningsvecka för fem öre. Två dagar var jag i umeå på skolan och pluggade, och under resten delen av den veckan både före och efter umeå var Therese förbi här...
eller jo, vi var ju faktikst ner på armbrytningen då, men oj, utan mat i magen och ingen energi alls, för medans jag stod och höll på med maten kom jag på att det var träning så det var bara att avbryta matlagningen och fara ner på träningen.

Inget fungerade alls för fem öre, det var verkligen inte min dag/vecka att träna. I måndags skulle dte blivit gymmande, men då blev jag inringd på jobbet och efter den dagen så had ejag tvättning och ja, jag vet, jag borde dragit iväg på gymmet, men då kom Lisa förbi, vi pluggar ihop nu och hon går på skidakademin här i Lycksele, så det vart helt rubbat i träningsväg.

Idag, hopps jag kunna ha ork att dra ut och springa lite, och sedan i morgon är det gymmande som gäller. Igår var det som sagt åter igen armbrytarträning och då hade jag mat i magen, men det var mycket som inte fungerade ändå. Vet ej varför, så mycket nytt, som jag lagt ifrån mig senaste tiden, (året), och som jag nu får tillsagt, så det dröjjer nog några veckor innan jag helt kommit in i det.

På måndag far jag ner te Sthlm igen, för att sedan på Lördagen vara i Tyskland och tävla på "Over The Top", i Mannheim. Sedan har jag inte bestämt mig ännu om jag ska tävla i Flen veckan efter, skulle vara kul, men som sagt det bestämmer jag mig om när jag kommit neråt.

Imorgon blir det gymmet, och jag hoppas att det blir ett tufft pass, det är vad jag längtar efter att köra, det är ju så underbart härligt att när passet är slut vara genomslut i hela kroppen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0