Jippie!!!

Idag.. nu... ikväll klockan är ca 21.15 och ja kom för ca 45 minuter sen hem från veckans Armbrytarpass och jag är helt död i fingrarna och händerna mina. Har kört ett så rejält pass, idag, iaf om jag ska jämföra med senaste 10 måndernas träningar... Idag behöver jag handmassage är riktigt mör i händerna, ordentlig sådan så att jag kan känna värmen i händerna igen... normal värme inte den jag har, konstant värme.

Är helt död nu i huvve mitt och jag ska nog egentligen snart sova funderar tre gånger på samma ord innan jga skriver det... ungefär så går min tankegång nu. Hehe, som sagt bör sova, det känner jag, men vill få iväg lite mail och så innan. Jag bör nog även läsa lite i böckerna för skolan med innan jag somnar så har jag iaf fått en liten del avklarad.

Igår vart det inge gym för mig och ingen träning alls, men MÅSTE komma igång nu på torsdag ordentligt, annars kommer jag bara att skjuta upp det och det vill jag egentligen inte. Ska leta upp träningsprogrammet som Karin så snällt hjälpte mig att göra så ska jag komma på övningarna till att göra. Sen i morgon blir det en dag med vila från träning och att se till att lägga upp pluggandet i stället. Blir tidig sängång för mig nu så jag orkar upp tidigt i morgon.  Alla böcker och allt får komma i sängen sen får jag somna ifrån det hur lätt eller svårt som helst... Jag läser och planerar tills jag somnar. Är hursomhelst riktigt glad ikväll för nu har jag mer energi än innan jag drog iväg.

Det är detta jag längtat efter, att trots att jag är slutkörd ändå ha armbrytarbatteriet uppladdat efter träningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0