En seg torsdag

Vaknade vid 11 idag och och kom inte upp ur soffam förrän efter 2 då jag äntligen lyckades vakna helt och hållet. Genom frussen och fick en tanke: 
 - nej bara jag inte blir sjuk, vill inte det nu så nära inpå tävlingarna som kommer snart.

Igår kväll vart det inget springande, kroppen orkade inte vilket jag kände under min 45 min långa promenad, som avslutades inne på ica med att köpa fil.

Ikväll spenderade jag ca en timma på gymmet och körde ben och kondition, men inte var dte något kul. Kändes som att jag inte hade något där att göra.

Ska se till att gå ut och gå sköna promenader de dagar som är kvar innan tävlingen nästa lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0