denna helg... oförglömlig

Igar tävlade jag pa "over the top" slutade 3a i vänster, vilket för mig var väldigt förvanande, för jag kände mig inte alls stark i vänster, men jag gav allt jag kunde och mer än sa gar inte.

Sedan var det dags för höger och jag vanna alla matcher utom mot en tjej, Laura som var ifran tyskland, sa inför finalen laddade jag upp ordentligt mentalt för att atminstone vinna över henne i första matchen, Hon var ju sa mycket  mycket starkare än mig sa sku jag vinna en match skulle jag vara skit nöjd. Efter en hard först match, kände jag att nog var hon allt starkare men jag var eller rättare sagt kände som att jag hade mer fokus än henne. Sa jag behöl mitt lugn och mitt totala fokus och sedan fran förlorar läge i den avgörande matchen sa drar jag sakta men säkert ner henne i kudden i en match som gick i remmar.

Första matchen i finalen, blev först domaren grepp, sedan remmar-&dommarens grepp eftersom det fortfarande var vad som gällde. Jag vann, ett rejält skrik som var sa underbart. Sedan andra matchen sa höll jag bara fokus och gav allt, styrkan min var halva hennes sa jag kunde bara ge allt. Den blev i remmar som sagt och ur förlorarläge och drog ner henne, efter den matchen stod jag bara och skakade för jag var sa glad. Men jag var fascinerad över laura, sa himla duktig armbrytare som kan bli ännu grymmare om hon bara far fler tjejer att bryta emot och far ut lite lite mer pa tävlingar sa hon far testa pa "nya" armar.

Denna helg var fantastisk, kan skriva mer när jag är hemma igen. Far se vad som händer idag, en hockeymatch star iaf pa dagordningen.

Jag är underbart förbaskat glad.


Kommentarer
Monika & de små

Jättegrattis på dig bästa Sara.. du är ju bara så bäst.. Massor av kramar till dig från oss här i Bålsta.

2008-09-28 @ 19:06:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0