underbar träning

For igår upp te storuman för att träna lite med dem... Så otroligt härligt gjort och bra val utav mig. Efter i lördagens flopp trodde jag aldrigv att jag kunde ha någon styrka kvar alls. Men så fel jag hade... När jag väl stod där vid bordet fick känna av både grym trötthet, mjölksyra och bara en massa underbart härliga bryt.  

Dessutom var jag starkare än jag trodde, bröt några vänstermatcher med heidi och hon stoppade mig i ett visst läge i vänster och frågade mig varför jag inte gjorde på ett visst sätt.. jag sade först att berodde på att jag var svag i det läget, men det höll hon inte med, hon bad mig träna på det isf, sen så kom jag fram till att det var pga skadan i handleden. Men hon tyckte ändå bara att jag skulle "bryta rätt" i den vinkeln.

Var skitkul att ha så många jämna att bryta ihop med som jag hade igår. Jag ser fram emot som bara den att efter jul börja träna mer med dem. Så underbart härligt...

For sedan hem te Rebecca där jag sov för att bussen hem gick före träningen start. Även hos henne hade jag kul, mycket snack hos tonårsbrudar hehe..

Får se hur framtiden bär med sig i träningsväg. Det märker man med tidens gång. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0