inget tävlande på lördag

Som sagt, jag har just varit hos läkarn och ska börja min medicinbehandling idag och jag frågade när jag får börja träna igen och eftersom det inte blir någon träning för min del på åtminstone en vecka så är det ju garanterat ingen tävling på lördag. Hade sett fram emot det som bara den och så, men men, thats life, man kan inte alltid få det man vill. tyvärr.

Får se om jag ens kan tävla i Gävle 18 oktober, jag hoppas det, Jag kommer ändå hur som helst befinna mig på båda tävlingarna oavsett jag får tävla eller inte. 
Just nu känns det inte alls kul, och att låta dagarna gå utan att få träna är inte alls lockande.  

Ska se till att inte låta den lilla förkylning jag lagt på mig nu bli värre för då kommer jag isf inte ens kunna komma iväg till Flen på lördag och då blir dte bara ännu värre för min del... iaf i tråkighet... hehe

Nä, snart ska jag till apoteket så jag kan hämta ut mina mediciner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0