ytterliggare ett skönt träningspass

Hade idag igen ett härligt träningspass, jag var helöt slut efteråt men när jag avslutade med löpningen så kände jag att benen bara flöt på mjukt, så härligt att springa. Var där i drygt 1½h men kändes som knappa 45min hehe, tiden bara rann iväg, hann ändå dock köra ett ordentligt pass.

Igår körde jag Armbrytning, testade vänster och kunde bryta utan problem, gjorde lite ont i vänster handen när jag skulle greppa men inte medan jag bröt. Så jag kunde köra på rätt ordenligt ändå.

Ja, känner inte för att ha så mycket att rapportera idag mer än att både träningspasset idag och igår gick bra.  Mer vet jag inte. Mycket skolarbete nu ett tag, går helt okej jadu, vad mer kan jag säga... Blir gym på fredag igen, ser fram emot det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0