Underbar träningsdag...

Idag har jag tränat väldigt mycket, iaf om man ser på hur jag har tränat senaste månaden, vilket är lika med noll ungefär...

Jag började med att befinna mig på ett fik här i stan med Linda, ja, vi satt där och tog en kaffe och bara snacka lite skit. Jag insåg då att ska jag vinna över henne måste jag träna, hehe och vinna över henne ska jag göra i mars uppe i Arjeplog. Det är ju en av de få tävlingarna jag gör under nästa år.

Sen när jag kom hem började jag köra lite med min powerball, och hörde efter om Katrin hade tid att fara iväg och gymma, det passade dock inte med hur hon jobbade och min armbrytarträning nu ikväll. Så jag tänkte efter en stund och inspåg att jag bord ekomam iväg, har två min te gymmet och har inte vart där på ungefär en månad. Så Jag drog dit började köra lite lagom uppvärmning som tog kål på mig hehe. Fortsatte sedan med att köra lite diverse armar axlar och lite mage, körde även mycket lättare än jag egentligen klarar av bara för att börja för lätt och sedan träna mig uppåt och på så vis bli både uthålligare och starkare. 

Jag la även upp ett träningsschema som jag tror kan fungera, ska testa det nu denna och nästa vecka. Fungerar det så kommer jag lägga upp det här så att andra lättare kan se hur jag kommer köra nu några månader framöver innan jag  ändrar på det. Men förhoppningsvist kommer det att göra så att jag utvecklas riktigt bra och kunna nå några mål inom fem år. För har jag bara viljan med mig och tar det som dte kommer så kommer det gå fortare, det vet jag.

Nu, ska jag börja detaljera mitt nya träningsschema så vet hur jag ska göra. Meddelar mer om det ju längre tid det går.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0