trött efter gårdagens träningsdag

Trodde jag skulle skriva igår efter armbrytarträningen men så blev det inte. hehe Var för kall om fingrarna mina...

Armbrytarpasset var helt okej, Dianan, som jag mött på gymmet tidigare underdagen var på plats och tyckte att det var hel skoj, hon visade sig ha liiiite armbrytarerfarenheter sen förr... bor granne med en av grabbarna som var förbi igår och sen hade hon brytit på skolan då dem haft ngt jipppo där, hängde inte med fullt ut, så hon hade ju greppat upp "riktiga" armbrytararmar förut, men var ändå rätt nybörjare.

För mig gick det hyffsat insåg åter igen att mina handleder var svaga, speciellt då jag hade problem med att gå på Dianas handleder då vi bröt. Så det är något som jag ska träna upp.

Jo, som jag skrev i början att jag hade för kalla fingrar för att skriva igår då jag kom hem. Självklart eftersom det är ca 5 min gångväg för mig till träningen så längde jag bara på mig jackan över mitt linne och skippade vantar och mössa. Men sen på hemvägen, vi drog ju ifrån vid åtta tiden då träningen sluta och jag kan säga att jag var hemma vid tio tiden. Jag och Diana vrkade tydligen komma rätt bra överens och efersom hon skulle till en lägenhet i samma huslänga som jag så vart det att vi stod utanför huset och började prata, om allt mellan himmel och jord, eller snowboard armbrytning och träning och lite där til.

Som sagt, en hel trevlig brud och hon hade absolut fått mersmak av tränmingen och trots att hon var helt öm i kroppen idag eftergårdagens träning så kommer hon, om hon inte var bokad för jobb vara på plats på träningen nästa vecka.
För mig återstår nu denna månad, lite träning och massa plugg och fem dagar emd jobb. Nu blir det inte mer jobb för mig utöver dessa dagar, detta för att jag ska ha tid att te att åka iväg och hälsa på släktingar.

Justja, som jag skrev för någon vecka sedans å skulle jag berätat hur mitt "träningsschema" ser ut, men jag väntar med det eftersom jag vill förlja det någon vecka till innan jag berättar fullt ut. Detta för att jag nu kommande pass måste öka vissa övningar då orken faktikst finns till att träna och vill ta det lugnt på den fronten så då väntar jag  tills början av nästa månad eller så innan jag vet exakt hur det ligger till.

Nu idag blir det plugg plugg plugg och lite tvättning för att sedan i morgon eftermiddag jobba och spendera förmiddan på gymmet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0