lite tillägg...

Ja, idag var jag även ca 2 h efter mitt härliga gym pass på armbrytarträningen, säger bara - shit vad jag är svag i handlederna... dem behöver tränas upp.. Men det var kul och jag fick sådan pump i underarmarna och handlederna på en gång. Nu framöver ska det bli mycket starter som det ska fokuseras på och handlederna ska tränas upp..

Längtar så tills den dan kommer då jag är i sådan super grym form igen... Men jag kände idag att jag var på god väg. Eftersom jag fick en sådan totalfokus under vissa matcher och en sådan härlig adrenalinkick som jag ibland får under ett träningspass, var så härligt... Som sagt mer detaljerat på mitt träningsschema ska göras. Jag hoppas att jag får ihop det bra... OCH att det ger RESULTAT.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0