lite segt med tränandet just nu...

Jag skulle ju ha varit och tränat idag men icke sa nicke, så blev det inte jag vaknade halv två och började då städa i lägenheten min och fixa med lite räkningar så att dem betalas då lönen kommer.

Vid fyra-fem ungefär insåg jag vilket datum det var idag och att ett skolarbete skulle vara inlämnat idag, ett arbete som jag skulle göra om. Så jag satte mig ner för att kolla upp och ta en sak i taget. Efter flera låsningar och lite prat med mamma i hur det ska se ut frågade jag Lisa om hon var tebaks i stan igen efter en vistelse i södern hos sina föräldrar om vi skulle göra det ihop ikväll, hade då redan sagt ifrån te katrin att jag trots allt INTE kunde fara iväg och gymma nu ikväll. Men jag hade den turen sen att lisa berättade att det var först 28e som arbetet skulle vara klart så då hade jag helt plötsligt morgon dagen med på mig att arbeta med det och då hinner jag nog både göra klart det gamla och göra det som ska vara nu... 

Här ligger snön så fint och jag är SÅÅÅÅ glad... Wild Arm gick i Storuman 28e juni och jag har längtat sedan dess på att, eller ja just efter på att snön ska komma. Så jag bara njuter, nu ska jag dock skaffa mig en termometer så jag vet hur varm eller kallt det är ute. För det vet jag inte,  tror mest hela tiden att jag med mina fingrar och dess dåliga blodcirkulation klarar av att vara ute i kylan men hehe ne det gör dem inte...

Ska nu kika en extra gång eller två extra gånger vad jag behöver göra för att få allt gjort denna vecka innan jag far söderöver... Och dessutom torka ur kylen min, eftersom min gamla mögelodling i potatisgratängen nu är utslängd så ska få kylen att lukta lite godare iaf.

Dessutom ska jag få min kran lagad i morgon den pajja lagom härligt i går kväll. Så har inte kunnat använda den över huvudtaget idag... Tur det var kökskranen, men jag vill inte ha disken kvar så längre till...   nä.. nu måste jag fortsätta städa och plugga så jag i morgon kan belöna mig med armbrytning och en bokad resa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0