ingen fantasi...

Kom inte på vad jag skulle döpa inlägget...

Sitter här idag med en halvstökig lägenhet, med läckande kran och en värkande tand.. eller nja, egentligen bara en irriterande visdomstand...

Läste tidigare idag på Heidis sida att hon förberedde sig inför sitt 9:e VM. Kan jag säga att hade jag vart på plats så hade jag avklarat mitt 3:e VM. Detta blir dock inte så för mig, men jag har vart nog nervös ändå i veckan... Fast intalade mig sen skarpt att det var totalt onödigt...

Minns ej om jag berättade om mitt senaste gympass, när jag på flera av "maskinerna" ökade flera kg. Var helt underbart, för ett halvår sen trodde jag aldrig att jag skulle komma tillbaka dit jag är idag. Visst jag är fortfrande långt ifrån den absolutaste toppform jag en gång haft men jag är på väg tillbaks...

Vet mycket väl att jag inte ska bli för glad med hur det gick senast men jag ler ändå inombords när jag tänker på det. Det var en så härlig känsla för mig.

SItter här nu emd två skolarbeten som jag ska ha gjort innan måndag, det ena handlar om genus och ledarskap och det andra om... hmm, minns ej, ngt iaf. Får se till att göra klart dem senast söndag kväll..

Ska fortsätta kika på tv nu.. och plugga lite.... försöka iaf


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0