fredagkväll

Idag var jag återigen på gymmet och det var riktigt härligt vill jag medge fick ihop ett pass på drygt en timma och jag känner att jag börjat komma i gång med träningsmotivationen igen... I morrn kväll blir det jobb lika så på måndag men på olika ställen, alltid härligt med extra pengar. För då kan jag ha råd att åka på fler tävlingar, vilket är kul även om jag inte kommer tävla så mycket nästa år så är det ändå kul att befinna sig på plats och se alla andra göra grymt bra ifrån sig. Och det är ju alltid skoj att träffa allt härligt folk som man stöter på på tävlingarna.

Just nu känns det som att jag kommer ha grym träningsvärk i morgon, vilket jag iof hoppas att jag kommer ha. Men man vet aldrig. Mer info nästa gång jag kört ngt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0