ännu en avklarad träningsdag....

Det var så himla skönt idag när jag framför allt var uppe före nio på morgonen, är ju nämligen ganska ovanligt för mig så jag hann få klart vissa saker som jag ville få gjort på förmiddan för att sedan ca 12.15 avsluta ett 1½h långt gympasss.

Jag kände när jag körde att jag hade ganska så träningsvärk, inte så mycket, men jag kände av det iaf. Så himla skönt. Jag tror dock att morgondagen blir värre hehe, men det är sådant som man får leva med. Är ju träningsvärk som ajg vill ha efter ett underbart träningspass. Det är ju ännu prov-tid för mig i mitt nya träningsschema eller vad jag ska kalla det men det verkar fungera än så länge... Ska försöka köra detta till nyår, sedan får jag se hur det fungerat efter denna period om något behöver läggas till eller tas bort...

Men men fokus är ju som sagt på 2010, ja, bortsett en match i mars nästa år uppe i Arjeplog. Har ju ett mål till som jag glömde skriva upp förra gången hehe, Linda ska inte få vinna så många fler matcher mot mig. Hon ligger lite väl på plus sidan nu tycker jag.

Nu håller jag på med maten, blir ngn slags fiskgratäng eller så av ngt slag. Jag hoppas hur som haver att den blir god, för nu är jag hungrig... Nästa gympass blir på måndag... Längtar redan....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gammelsara

Träning tränarsyn och utveckling

RSS 2.0